Thursday, September 9, 2010

OTW balik Dungun

Assalamualaikum.......


Skang ni aku & family dah bertolak balik Dungun......
Tuk hape.......?
Amboi dek non...... jgn bg ai marah...... keciwa.....
Nak balik BERHARI RAYA la wei........ hihihi


Tadi kitaorg sahur kat R&R Temerloh.
Kedai nasi lemak feberet anak ai tutup lah.......
Kedai mana......?
Kedai no..... hihihi x ingat.... Yg penting tu kedai En Palahuddin....
Apalagi.... pepagi buta ni aku mencekik ikan patin masak tempoyak......
camner nak kurus......?
Org x selera nak mkn tp aku ok jer......


Kpd kwn2 yg nak balik kg tu......
Berhati-hati dijalan raya....
Pandu cermat jiwa selamat......
Ingat Org tersayang.....
Yg ada kat Melben tu.......
Sempat lagi nak beli tiket ni....... hihihi

3 comments:

Sarid Derus said...

kedai salmi ke intan..?? aku slalu gak singgah situ, tp tak tau mana yg sedap..

ok, slamat hari raya..berhati2 di jalan raya..

kisahwanida said...

haah kedai salmi..... anak aku suka nasi lemak dia.... sedap

aku suka patin tempoyak kedai yg ada nama bintang.......... x ingat lak.

Thanks & selamat hari raya sarid.....

kisahwanida said...
This comment has been removed by the author.

Thursday, September 9, 2010

OTW balik Dungun

Assalamualaikum.......


Skang ni aku & family dah bertolak balik Dungun......
Tuk hape.......?
Amboi dek non...... jgn bg ai marah...... keciwa.....
Nak balik BERHARI RAYA la wei........ hihihi


Tadi kitaorg sahur kat R&R Temerloh.
Kedai nasi lemak feberet anak ai tutup lah.......
Kedai mana......?
Kedai no..... hihihi x ingat.... Yg penting tu kedai En Palahuddin....
Apalagi.... pepagi buta ni aku mencekik ikan patin masak tempoyak......
camner nak kurus......?
Org x selera nak mkn tp aku ok jer......


Kpd kwn2 yg nak balik kg tu......
Berhati-hati dijalan raya....
Pandu cermat jiwa selamat......
Ingat Org tersayang.....
Yg ada kat Melben tu.......
Sempat lagi nak beli tiket ni....... hihihi

3 comments:

Sarid Derus said...

kedai salmi ke intan..?? aku slalu gak singgah situ, tp tak tau mana yg sedap..

ok, slamat hari raya..berhati2 di jalan raya..

kisahwanida said...

haah kedai salmi..... anak aku suka nasi lemak dia.... sedap

aku suka patin tempoyak kedai yg ada nama bintang.......... x ingat lak.

Thanks & selamat hari raya sarid.....

kisahwanida said...
This comment has been removed by the author.