Friday, November 5, 2010

Aku Memang Takde Susuk Tapi.......Huhuhu

Hari Rabu malam tu gigih aku nak menerai resepi baru yang aku ambik dari umah TTM (dah lama dah). Bukan apa gigih sangat tu, esoknya (hari khamis) anak2 aku dah cuti.... cikgu2 derang sakan nak celebrate Depavali...... Kononnya adalah kudapan derang kat umah..... Masa tengah bake tu.... fulamak bau ..... memang menusuk la....Tak sabar aku nak menerainya....




Gadget baru tuk masak brownies.....

Waktu yg dinanti dah tiba....... M/v dah cakap.... brownies dah masak.....
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~
~
~
~
~
~

~
~

~
~
~

~
TARA..............................
Huuhuuuuuuu...... awat jadik lagu ni.....?


Closed up sikit.......
Cukup tak puas hati....
Sumpah aku tak pakai susuk TTM.....
tapi awat jadik camni.......
(salah ambik resepi kot)
p/s: TTM nak resepi brownies........ Luv U....

8 comments:

TopsyTurvyMum said...

nak tergelakkan pun iyye jugak..hahaha..

ko pakai resepi mana ni??
kan aku dah letak resepi brownies kat entry susuk betul2 dah jatuh?
lagi satu ada kat label brownies..ko check la..

kisahwanida said...

ko gelakkan aku na..... Sib baik x patah semangat....

bukan resepi tu na. yg ko wat acuan 4segi tu. ko tayang kat umah 3 tingkat. yg tu ko guna dark choc....

makcikrehan said...

muahahahahahahahha.... kalo aku jadik laguni, sumpah tak berani tayang dalam belog. mau setahun aku kena umpat dek musuh benua aku di sinun tu! hahahah.

takpa la wanida, at least ko berani mencoba. kalo akuni harap dok main premixxxxx jerla. kekekek.

jgn marah naaa aku gelakkan bronis ko. gurau-gurau. i lap u muah muah :-)

kisahwanida said...

makacih MR jenguk bronies aku tu.... Aku sajer nak bg dia gelakkan aku..... hihihi nanti kalau dia serius sgt cpt lak tuakkkkkkkkk......

heran sungguh aku nape jadi lagu tu.... premixxxxxxx pun ok gak MR. sama gigih ngan ko tu.... hihihi

mast@work said...

usaha tangga kejayaan.. kalau saya mau 10 kali masuk tong sampah baru jadi! hik hik hik

salam kenal..

Kamalia said...

salam kenal..xpe.buat lagi..practice makes perfect...

ms.Teddy said...

hee~brownies akak mcm kueh telinga keling lah..

kisahwanida said...

mast@work
salam kenal..... thanks jenguk umah saya. Ni mau kali ke 11 baru nak jadik kot.....

Kamalia
salam kenal...... thanks jenguk umah saya. Rasanya weekend ni nak praktis lagi.....

ms.Teddy
Salam kenal..... Thanks jenguk umah akak.... lebih kurangkan.... brownies versi Wanida kot..... hehehe

Friday, November 5, 2010

Aku Memang Takde Susuk Tapi.......Huhuhu

Hari Rabu malam tu gigih aku nak menerai resepi baru yang aku ambik dari umah TTM (dah lama dah). Bukan apa gigih sangat tu, esoknya (hari khamis) anak2 aku dah cuti.... cikgu2 derang sakan nak celebrate Depavali...... Kononnya adalah kudapan derang kat umah..... Masa tengah bake tu.... fulamak bau ..... memang menusuk la....Tak sabar aku nak menerainya....




Gadget baru tuk masak brownies.....

Waktu yg dinanti dah tiba....... M/v dah cakap.... brownies dah masak.....
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~
~
~
~
~
~

~
~

~
~
~

~
TARA..............................
Huuhuuuuuuu...... awat jadik lagu ni.....?


Closed up sikit.......
Cukup tak puas hati....
Sumpah aku tak pakai susuk TTM.....
tapi awat jadik camni.......
(salah ambik resepi kot)
p/s: TTM nak resepi brownies........ Luv U....

8 comments:

TopsyTurvyMum said...

nak tergelakkan pun iyye jugak..hahaha..

ko pakai resepi mana ni??
kan aku dah letak resepi brownies kat entry susuk betul2 dah jatuh?
lagi satu ada kat label brownies..ko check la..

kisahwanida said...

ko gelakkan aku na..... Sib baik x patah semangat....

bukan resepi tu na. yg ko wat acuan 4segi tu. ko tayang kat umah 3 tingkat. yg tu ko guna dark choc....

makcikrehan said...

muahahahahahahahha.... kalo aku jadik laguni, sumpah tak berani tayang dalam belog. mau setahun aku kena umpat dek musuh benua aku di sinun tu! hahahah.

takpa la wanida, at least ko berani mencoba. kalo akuni harap dok main premixxxxx jerla. kekekek.

jgn marah naaa aku gelakkan bronis ko. gurau-gurau. i lap u muah muah :-)

kisahwanida said...

makacih MR jenguk bronies aku tu.... Aku sajer nak bg dia gelakkan aku..... hihihi nanti kalau dia serius sgt cpt lak tuakkkkkkkkk......

heran sungguh aku nape jadi lagu tu.... premixxxxxxx pun ok gak MR. sama gigih ngan ko tu.... hihihi

mast@work said...

usaha tangga kejayaan.. kalau saya mau 10 kali masuk tong sampah baru jadi! hik hik hik

salam kenal..

Kamalia said...

salam kenal..xpe.buat lagi..practice makes perfect...

ms.Teddy said...

hee~brownies akak mcm kueh telinga keling lah..

kisahwanida said...

mast@work
salam kenal..... thanks jenguk umah saya. Ni mau kali ke 11 baru nak jadik kot.....

Kamalia
salam kenal...... thanks jenguk umah saya. Rasanya weekend ni nak praktis lagi.....

ms.Teddy
Salam kenal..... Thanks jenguk umah akak.... lebih kurangkan.... brownies versi Wanida kot..... hehehe