Thursday, August 19, 2010

Dah 11 Tahun

Assalamuaaikum.....
Hari ini genap umur Along 11 tahun. Pejam celik pejam celik dah 11 tahun. Rasanya baru lagi aku tengok dia masa kecik2 hatta sakit bersalinkan dia pun aku masih dapat rasa. Skang ni dah besar anak dara sorang ni.
Since bulan pose x de celebration ye anakanda ku yang tercinta..... Tu yang buat dia tak syiok....
Along:Dah 2 tahun Along punya birthday bulan pose la mama
Mama: Ok lah tu......
Along : Tapi x leh nak wat party......
Mama : Esok mama wat kek bagi kat kwn2 along ok....?
Along : Mama kena wat banyak sbb yg tadarus tu ramai kwn Along (Along lps terawih ada tadarus)
Mama : Ye la..... tapi Along kena ingat..... tahun dpn bierthday Along pun bulan pose..... hihihi
Along: Ala..... ye ke mama....? Along baru nak mintak mama wat birthday besar2.....
Mama : Hrmmmmm.......



Happy Birthday Sayang....!
Mama sayang Along

1 comment:

Sarid Derus said...

Happy belated besday along..
semoga maju jaya n jadi anak n kakak yang baik..amin..

Thursday, August 19, 2010

Dah 11 Tahun

Assalamuaaikum.....
Hari ini genap umur Along 11 tahun. Pejam celik pejam celik dah 11 tahun. Rasanya baru lagi aku tengok dia masa kecik2 hatta sakit bersalinkan dia pun aku masih dapat rasa. Skang ni dah besar anak dara sorang ni.
Since bulan pose x de celebration ye anakanda ku yang tercinta..... Tu yang buat dia tak syiok....
Along:Dah 2 tahun Along punya birthday bulan pose la mama
Mama: Ok lah tu......
Along : Tapi x leh nak wat party......
Mama : Esok mama wat kek bagi kat kwn2 along ok....?
Along : Mama kena wat banyak sbb yg tadarus tu ramai kwn Along (Along lps terawih ada tadarus)
Mama : Ye la..... tapi Along kena ingat..... tahun dpn bierthday Along pun bulan pose..... hihihi
Along: Ala..... ye ke mama....? Along baru nak mintak mama wat birthday besar2.....
Mama : Hrmmmmm.......



Happy Birthday Sayang....!
Mama sayang Along

1 comment:

Sarid Derus said...

Happy belated besday along..
semoga maju jaya n jadi anak n kakak yang baik..amin..