Monday, July 19, 2010

Raja......

Salam....


Hari ni aku balik keje Boboy ikut EDH ambik aku. Lom sempat masuk kete dah ajak gi jumpa raja..... "Raja apa yg adik nak jumpa ni".....?


"Raja lah....."


Korang rasa raja apa.......? Raja Kapoor? Raja Linggam? Raja Bersiung.....? hihihi


Zup...zap...zap.... EDH bwk kete, kita org pun smpai kt tmpt yg dituju......

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~


Ni lah raja yg dia nak jumpa sangat......
Raja buah rupanya......
Ambik gmbr D24 tp beli yg biasa jer....
Itupun 4 biji rm30.00 pastu free sebijik.....
Mahalkan........
Aku ingat rm30 dptlah sebakul..... hihihi


Aksi ganazzzzzz pencinta durian sejati.....


Ha....... ada yg meleleh ayaq liur tu.....
Jgn smpai basah keyboard arrrr......



Kasi closed up sikit...
yummy.... delicious...!
memang sedap tahap gaban.........




Org kata makan durian byk2 leh panas badan tp aku tgk Boboy rileks jer...... Tiap2 hari belasah 'burian'. dulu dia pggl camtu tp skang dah pandai sebut 'durian'. Ok jer..... Korang lak camner....?

4 comments:

pidOt said...

heheeh aku dok berfikir gak..raja apa la yg ko cuba bg tau td..tapi x plak terpikir raja buah..hehhe mmg slow sungguh sahabatmu ini..

hmm aku blk kg br2 ni pun x dapt mkn dorian..uhukuhukuhuk...tp dorian kg sedappp intann.....

wei....syidoo ajak g kuantan sabtu nih..tido kat gambang water park...ada beran????

TopsyTurvyMum said...

ewahh..aku letak nuffnang semalam, hari ni dha dpt iklan...bravo!!!

korang mmg tak sayang aku la...mana2 blog semua tayang duriannn...nyampahhh!!

*membawa diri yg lara*

Sarid Derus said...

intan..memang nampak sedapppp tapi mahal kan!!

kisahwanida said...

dOt....
Akupun tak faham mulanya....
sabtu ni aku g imah kakak aku kat chemomoi....

TQ so much Na...
sbb kita org syg kat ko la na kita org tunjuk gmbo tu.... leh gak tgk walupun x rasa..... hihihi

Sarid.... mmg mahai. sib baik sedap

Monday, July 19, 2010

Raja......

Salam....


Hari ni aku balik keje Boboy ikut EDH ambik aku. Lom sempat masuk kete dah ajak gi jumpa raja..... "Raja apa yg adik nak jumpa ni".....?


"Raja lah....."


Korang rasa raja apa.......? Raja Kapoor? Raja Linggam? Raja Bersiung.....? hihihi


Zup...zap...zap.... EDH bwk kete, kita org pun smpai kt tmpt yg dituju......

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~


Ni lah raja yg dia nak jumpa sangat......
Raja buah rupanya......
Ambik gmbr D24 tp beli yg biasa jer....
Itupun 4 biji rm30.00 pastu free sebijik.....
Mahalkan........
Aku ingat rm30 dptlah sebakul..... hihihi


Aksi ganazzzzzz pencinta durian sejati.....


Ha....... ada yg meleleh ayaq liur tu.....
Jgn smpai basah keyboard arrrr......



Kasi closed up sikit...
yummy.... delicious...!
memang sedap tahap gaban.........




Org kata makan durian byk2 leh panas badan tp aku tgk Boboy rileks jer...... Tiap2 hari belasah 'burian'. dulu dia pggl camtu tp skang dah pandai sebut 'durian'. Ok jer..... Korang lak camner....?

4 comments:

pidOt said...

heheeh aku dok berfikir gak..raja apa la yg ko cuba bg tau td..tapi x plak terpikir raja buah..hehhe mmg slow sungguh sahabatmu ini..

hmm aku blk kg br2 ni pun x dapt mkn dorian..uhukuhukuhuk...tp dorian kg sedappp intann.....

wei....syidoo ajak g kuantan sabtu nih..tido kat gambang water park...ada beran????

TopsyTurvyMum said...

ewahh..aku letak nuffnang semalam, hari ni dha dpt iklan...bravo!!!

korang mmg tak sayang aku la...mana2 blog semua tayang duriannn...nyampahhh!!

*membawa diri yg lara*

Sarid Derus said...

intan..memang nampak sedapppp tapi mahal kan!!

kisahwanida said...

dOt....
Akupun tak faham mulanya....
sabtu ni aku g imah kakak aku kat chemomoi....

TQ so much Na...
sbb kita org syg kat ko la na kita org tunjuk gmbo tu.... leh gak tgk walupun x rasa..... hihihi

Sarid.... mmg mahai. sib baik sedap