Thursday, June 17, 2010

Breakfast.................

Salam dari Dungun......

Semalam aku balik kg. EDH bawak kete mcm kat litar lumba. Aku kat sebelah ni dah sakit2 kaki tolong tahan brek. Membebel2 aku "jgn laju lah bang, kang i terjun kete" Dia leh gelak2 je kat aku. Singgah dinner kat R&R Temerloh. Aku belasah makan nasi mlm2 tu lauk ikan patin tempoyak lagi. Lupa nak snap gambar.

Pagi ni breakfast aku beli kat Pasar Dungun. Aku kalau balik sini, habis cerita lah. kalau bleh sumer yg makcik2 tu jual aku nak beli. Tangan kiri-kanan dah penuh membibit mintak tgn EDH lagi. tangan MIL pun guna gak.......hehehe

Ni makanan breakfast kita org ari ni. Laksam,nasi minyak, lompat tikam & tak ketinggalan sata. Wajib tu......

Ni mananya nasi minyak. Aku punyer breakfast. Siap letak sata 3 ketul lagi. Terkejut perut aku, pagi2 lagi dah belasah nasi minyak. Ampunkan i perut..... selalunya cume mkn roti bakar 2 keping....... Diet Oh diet.....


Lepas heavy breakfast tu, aku kasi lawas ngan pisang2 ni la...... Tuk mencah, anak MR i bukan monkey tau...... hehehe


Bye...... to be continue dgn lunch

4 comments:

pidOt said...

wahhhhhhhhhhhh meriah dah amat mewah skali bfast ko sahabat...

abis diet ko yg dah lama tuh...anyway mknn nmpk sedap2......hmm tingin nak jenjalan belah2 timur sana.......

smua kata mknn sedap.....

TopsyTurvyMum said...

meriahhh...aku tingin lompat tikam ngan sataaaaaa!!!

aku pun biasa makan nasi pagi2! hahahha

Sarid Derus said...

wahhh..sangat meriahhh..!! mengiurkan...huhuhu sedapnyer bekfes..aku goreng nasik sejuk jer...

kisahwanida said...

dOt makanan mmg sedap, kenalah ngan selera aku ni....

Na, aku balik sini sata & lompat tikam memang wajiblah

sarid, mmg meriah.... smpai MIL kata boleh abeh ke tu....?

Sok nak pekena nasi kerabu laks...

Thursday, June 17, 2010

Breakfast.................

Salam dari Dungun......

Semalam aku balik kg. EDH bawak kete mcm kat litar lumba. Aku kat sebelah ni dah sakit2 kaki tolong tahan brek. Membebel2 aku "jgn laju lah bang, kang i terjun kete" Dia leh gelak2 je kat aku. Singgah dinner kat R&R Temerloh. Aku belasah makan nasi mlm2 tu lauk ikan patin tempoyak lagi. Lupa nak snap gambar.

Pagi ni breakfast aku beli kat Pasar Dungun. Aku kalau balik sini, habis cerita lah. kalau bleh sumer yg makcik2 tu jual aku nak beli. Tangan kiri-kanan dah penuh membibit mintak tgn EDH lagi. tangan MIL pun guna gak.......hehehe

Ni makanan breakfast kita org ari ni. Laksam,nasi minyak, lompat tikam & tak ketinggalan sata. Wajib tu......

Ni mananya nasi minyak. Aku punyer breakfast. Siap letak sata 3 ketul lagi. Terkejut perut aku, pagi2 lagi dah belasah nasi minyak. Ampunkan i perut..... selalunya cume mkn roti bakar 2 keping....... Diet Oh diet.....


Lepas heavy breakfast tu, aku kasi lawas ngan pisang2 ni la...... Tuk mencah, anak MR i bukan monkey tau...... hehehe


Bye...... to be continue dgn lunch

4 comments:

pidOt said...

wahhhhhhhhhhhh meriah dah amat mewah skali bfast ko sahabat...

abis diet ko yg dah lama tuh...anyway mknn nmpk sedap2......hmm tingin nak jenjalan belah2 timur sana.......

smua kata mknn sedap.....

TopsyTurvyMum said...

meriahhh...aku tingin lompat tikam ngan sataaaaaa!!!

aku pun biasa makan nasi pagi2! hahahha

Sarid Derus said...

wahhh..sangat meriahhh..!! mengiurkan...huhuhu sedapnyer bekfes..aku goreng nasik sejuk jer...

kisahwanida said...

dOt makanan mmg sedap, kenalah ngan selera aku ni....

Na, aku balik sini sata & lompat tikam memang wajiblah

sarid, mmg meriah.... smpai MIL kata boleh abeh ke tu....?

Sok nak pekena nasi kerabu laks...