Thursday, June 17, 2010

Dinner..........

Salam......



Frust lagi anak2 aku nak mandi laut. Tak berani nak bagi sbb laut bergelora. Ombak kuat. Bahaya. Alamatnya balik kl kena gi kolam renang la ni...... Petang just jln2 kat pantai je la....





Sajer jer nak tunjuk kat korang. Macam ok je laut tu.... tak kuat pun ombak dia......hehhehe



Balik dari pantai tu kitaorang terus gi pasar malam. Pasar malam ni besar. Macam2 boleh jumpa. Makanan they yg pelik2 pun byk la..... Tekak aku ni stereotaip sikit. Bukannyer berani nak cuba sangat..... So aku beli yang biasa2 je la....


Untuk aku.....Dah tak tahan menahan gelora di hati sara oppss.... di hati aku nak makan nasi kerabu. ingat nak tunggu esok.... tak sempat dah.. Aku paling suka nasi kerabu letak solok lada & daging panggang tapi kat gerai ni takde daging panggang.... Nampaknye esok kena makan lagi la. Cari kedai lain lak..... Iskiskhishk....



Untuk EDH...... Nasi Dagang.....



Mangkuk FIL pun nak glamer gak..... Bakso. Kat sini pun ada gak jual bakso aku ingat kat selayang jer yg ada.





Makanan anak2 ai tak tunjuk kat uoalllsss..... sebab they all makan nasi ayam. Hish.... nasi ayam yg mama masak lagi sedap......grrrrr



To be continue....... esok breakfast kat kemaman.....





3 comments:

pidOt said...

apa2pun ..laksam ko lagik menawan hatiku.....

Sarid Derus said...

suma aku sukak..bakso jer yg tak penah makan..nasi dagang, nasi kerabu, laksam..emm fevret tuh..!!

kisahwanida said...

aku pun tak berapa suka bakso tu sarid. ada meatball yg jd kepantangan datuk nenek sebelah ayah aku..... hehehhe

yg lain tu....yumyumyum....sedap

Thursday, June 17, 2010

Dinner..........

Salam......



Frust lagi anak2 aku nak mandi laut. Tak berani nak bagi sbb laut bergelora. Ombak kuat. Bahaya. Alamatnya balik kl kena gi kolam renang la ni...... Petang just jln2 kat pantai je la....





Sajer jer nak tunjuk kat korang. Macam ok je laut tu.... tak kuat pun ombak dia......hehhehe



Balik dari pantai tu kitaorang terus gi pasar malam. Pasar malam ni besar. Macam2 boleh jumpa. Makanan they yg pelik2 pun byk la..... Tekak aku ni stereotaip sikit. Bukannyer berani nak cuba sangat..... So aku beli yang biasa2 je la....


Untuk aku.....Dah tak tahan menahan gelora di hati sara oppss.... di hati aku nak makan nasi kerabu. ingat nak tunggu esok.... tak sempat dah.. Aku paling suka nasi kerabu letak solok lada & daging panggang tapi kat gerai ni takde daging panggang.... Nampaknye esok kena makan lagi la. Cari kedai lain lak..... Iskiskhishk....



Untuk EDH...... Nasi Dagang.....



Mangkuk FIL pun nak glamer gak..... Bakso. Kat sini pun ada gak jual bakso aku ingat kat selayang jer yg ada.





Makanan anak2 ai tak tunjuk kat uoalllsss..... sebab they all makan nasi ayam. Hish.... nasi ayam yg mama masak lagi sedap......grrrrr



To be continue....... esok breakfast kat kemaman.....





3 comments:

pidOt said...

apa2pun ..laksam ko lagik menawan hatiku.....

Sarid Derus said...

suma aku sukak..bakso jer yg tak penah makan..nasi dagang, nasi kerabu, laksam..emm fevret tuh..!!

kisahwanida said...

aku pun tak berapa suka bakso tu sarid. ada meatball yg jd kepantangan datuk nenek sebelah ayah aku..... hehehhe

yg lain tu....yumyumyum....sedap